Joepie!! Gijs Giraff is klaar

Eindelijk is Gijs Giraff klaar. Ben erg blij dat het me is gelukt om hem op tijd af te krijgen. Vandaag de laatste stippen op zijn armen genaaid.

image

image

Bijna jammer dat ik afscheid moet nemen van Gijs. Maar ja een jongen van 7 word hopelijk erg blij van hem.

Hier in Huize Klomp staat ook een nieuwe Gijs op de bestelling.

image

Gijs gaat samen met het Ajax zorgenvriendje iemand blij maken. Dus ik denk dat het wel goed komt met hem.

image

Ik ga Gijs Giraff ook een speciale plek geven op mijn site. Een nieuwe bestelling om te maken is welkom.

Mijn volgende haakding worden boekenlegger van Jip en Janneke. Daarover later meer.

4 gedachten over “Joepie!! Gijs Giraff is klaar

Geef een reactie

