Erwtensoep

Vandaag krijgt Huize Klomp erwtensoep te eten. Ben er zelf niet super dol op, maar mijn man wel. Liefde van de man gaat nog altijd door de maag;)

Mijn pan staat te pruttelen en in de oven staat weer een sodabrood.

image

Dit keer met boekweit i.p.v. havermeel. Ik had geen 500 ml karnemelk meer dus oplost met iets yoghurt en water. Hopelijk werk het zo ook.

Ik denk van wel yoghurt is ook zurig en het brood rijst goed zag ik in het oven raampje.

2 gedachten over “Erwtensoep

Geef een reactie

