Bloggen

Een poosje ben ik nu al bezig met bloggen. Dat bevalt me wel en ik had mezelf tot doel gesteld om dit jaar elke dag een blog te plaatsen. Tot nu toe is het me nog steeds elke dag gelukt.

Ik heb ook nagedacht of ik dat voor geld zou willen doen. Ik denk soms van wel, inkomsten derven van je blog is leuk. Zeker als je het doet voor een merk of winkel. Maar dat schept ook verwachtingen bij lezers en volgers.

image

Klomp Creatie’s is echt een hobby ding. Ik lees en volg zelf ook meerdere blogs en het valt me op dat sommige verhalen je pakken en sommige ook niet.

Een kop verzinnen is lastig. Ik vind een titel moet iets vertellen over je blog. Het moet de lezer prikkelen om verder te gaan. Ook vind ik het belangrijk dat de blog die ik maak te maken heeft met Klomp Creatie’s.

Naast Klomp Creatie’s heb ik een gezin, werk als overblijfmoeder en doe veel vrijwilligerswerk. Dat geeft me voldoening en een doel in mijn leven.

Ik ben al blij met mijn volgers, likers en lezers. Ik hoop op nog meer volgers, likers en lezers het komende jaar natuurlijk.

image

2 gedachten over “Bloggen

Geef een reactie

