Kookboeken en receptenverzameling

Naast haken is koken en bakken ook mijn hobby. Ik pluis alle krantjes zoals Boodschappen, Allerhande of Dekamarkt uit naar recepten.

Die plak in plakboeken en maak er dan wat uit.

image

Soms denk ik, wat wil ik nog bewaren of gebruik ik nog wat recepten.
Vandaag had een dag dat ik wat wilde opruimen. Twee van de vier plakboeken zijn nu beland in de krantenbak. Wel heb ik nog wat uitgeknipt om toch nog te bewaren.

Nu kunnen staan de kookboeken weer recht op mijn plank en valt het niet om.
Mijn kookboeken plank staat helemaal vol en boven staat nog meer.

image

Ik kan in winkels eigenlijk niet voorbij kookboeken lopen. Mijn moeder heeft hetzelfde dus ik heb het niet van een vreemde.

Ben ik de enige in Nederland met een kookboeken tic. Ik denk het niet hoor, maar ik ben erg benieuwd wie van mijn lezers het nog meer heeft.

Geef een reactie

