Aan de slag met rits inzetten

Vandaag weer inkopen gedaan bij mijn favoriete winkel Jongbloed & Zn in Lunteren.

De rits was inmiddels ook gearriveerd en die kon ik dus ook meenemen. Verder nog katoen aangeschaft voor Gijs Giraff. Mijn kleur was bijna op.

Ik haak meestal met Catania en Phildar. Katoen vind ik gewoon het fijnste werken.

Het was nog ff zoeken naar de juiste kleur bruin  voor de stippen en de hoefjes van Gijs. Catania kleur 157. Ik had de kleur katoen mee die ik voor zijn snuit had gebruikt, maar die was eigenlijk een beetje anders dan in de winkel.

Thuis kwam ik tot de conclusie dat ik de kleur bruin die ik nu gebruik al eens heb gebruikt en dat waarschijnlijk het verfbad gewoon verschild. Dus ik gebruik nu gewoon de Catania 157 en hoop dat het niet te erg opvalt.

Nu eerst aan de slag met de rits inzetten van het Ajax zorgenvriendje.

20160116_105237.jpg Hier op deze foto zit hij nog niet in elkaar, maar als hij helemaal af ik plaatst ik die foto. De oren moeten er ook nog op.

 

 

Geef een reactie

