Babycadeautje

Een poosje terug heb ik een rammelhondje gemaakt in 2 kleuren groen. Daarbij heb ik ook in dezelfde kleuren een hangertje omgehaakt.

image

Vandaag heb ik het hangertje voorzien van de letter B, want het jongetje heet Brent.

image

Het hangertje had ik nog liggen van mijn dochter. Haar kleding is te groot om het er op te hangen. Het is eigenlijk heel simpel om te haken. Gewoon losse opzetten in de breedte van het hangertje. Daarna heen en weer haken met vaste tot de juiste lengte van het hangertje.

Het hangertje erin leggen en dichtnaaien. Ik heb een dubbele draad genomen van katoen in 2 kleuren.

Ik hoop dat ontvanger van dit cadeutje er blij mee is.

image

Het patroon van de rammelhond is van Hip en Haak. Het is een gratis patroontje.

2 gedachten over “Babycadeautje

Geef een reactie

