Pannekoeken

Vandaag na lange tijd weer eens pannekoeken bakken.

Mijn recept is heel simpel.
200 gram bloem(gv)
1/2 liter melk
1 ei
Dit mix tot een goed beslag en bakken maar.

In Huize Klomp eet iedereen graag pannekoeken dus neem ik het recept 3x. Vandaag heb ik 200 gram boekweitmeel genomen en 400 gram andere gv bloem.

Ik bak meestal 3 soorten. Een maal  hartig, 1 zoet en gewone. Ik zorg dat ik van elke soort minstens 6 heb. We zijn met z’n drietjes dus ik wil het kunnen delen door 3 zodat iedereen evenveel heeft.

Mijn mixer werkt, dus ik ga gauw weer aan de slag.

2 gedachten over “Pannekoeken

Geef een reactie

