Nieuw projectje

Vandaag naar de Action geweest en een krukje gekocht. Op zich al een mooi krukje.

image

Maar ik wil hem graag om gaan haken.  Ik weet nog niet met en hoe.

Eerst mijn bestellingen afmaken en ook nog 2 boekenleggers voor meester/juffendag op school.
Dat worden Jip en Janneke. In de klas van mijn dochter lezen ze nu uit Pluk van de Petteflet. Die ga ik maken aan het eind van het schooljaar voor in de klas.

Kortom nog genoeg ideeen.

Een gedachte over “Nieuw projectje

Geef een reactie

