Tijd om te bakken

Vandaag dacht ik kokoskoek te maken uit het receptenboek van http://www.jeandrine.nl .

image

Maar mijn kokos was niet goed meer dus dat schuif ik ff door. Mijn bananen op de schaal moesten ook nodig op. Dus dan maar bananencake.

image

Ik heb nagedacht waarin ik het beslag zou gieten. Ik heb veel bakvormen, maar de quichevorm met uitneembare bodem had ik nog niet gebruikt.

image

De bakvorm is van het merk Kaiser. Een merk dat fijne bakvormen heeft van een goede kwaliteit. Ik heb meerdere bakvormen van die merk.

De banencake heb ik nu in deze vorm gegoten en daarna versierd met geschaafde amandelen. Ik hoop dat hij niet te veel over de rand heenloopt in de oven. Maar dat avontuur ik wel.

image

Nu moet hij eerst 60 minuten in de oven. Ff afwachten dus wat er gebeurt.

Geef een reactie

