Rosa’s Apple Pie Cheesecake

Zoals ik gister al zei ben ik aan de slag gegaan met deze taart. Het recept is van Marike Bol van Oh my Pie, http://www.ohmypie.nl .

Ik ga vandaag de appels erop leggen. Ik heb gekozen voor 2 Pink Lady appels en 1 Goudrenette. Gewoon omdat de appels waren die ik in mijn koelkast had liggen.

Ik heb de appels bestrooid met speculaaskruiden en ff aangebakken.

image

Daarna heb ik al de maantjes in een roos op de taart gelegd. Misschien niet zo mooi als die van Marike, maar ik ben tevreden.

image

image

image

Dat word smullen vanmiddag bij mijn schoonouders die 50 jaar getrouwd zijn.

2 gedachten over “Rosa’s Apple Pie Cheesecake

Geef een reactie

