Oh my pie cheesecake

Vandaag ga ik aan de slag met de Rosa’s Apple Pie Cheesecake van Oh my Pie. Mijn schoonouders zijn morgen 50 jaar getrouwd. Ze doen niet veel bijzonders morgen. Maar er hoort een taart bij natuurlijk.

Mijn schoonvader heeft suiker en is ben dus op zoek gegaan naar een lekkere taart zonder suiker. Toen kwam ik uit bij deze cheesecake. Er zit wel iets suiker in maar ik vervang dat door een druppeltje Stevia.

De bodem van  dadels, amandelmeel en havervlokken staat nu in de oven. De dadels voor de spijs staan te weken en daar ga ik vanavond mee verder.

Hoop dat ik vanavond ook klaar kom met de vulling want die moet 4 uur opstijven. Vanavond maar ff doorwerken tot het klaar is.

Ik kan nog geen foto plaatsen, want dat doe ik pas hij helemaal af is.

Geef een reactie

