Nieuw patroon

Van de week heb ik naar aanleiding van mijn rood/witte zorgenvriendje

een nieuwe bestelling gekregen voor een zorgenvriendje in Ajax kleuren. Die wil ik natuurlijk graag maken, want elke bestelling is er een. Er kan van de klant nog een vraag bij of ik ook een giraf kon maken. Dat kan ik ook.

Ik wilde eerst gaan voor Guusje Giraf van Christhel Krukkert

Klomp Creatie's

Guusje giraf

 

Maar die vond ze meer iets voor en jonger kind dan 7. Ze wilde een stoerder exemplaar.

Na ff zoeken viel mijn keus op Giraffe Gijs van Stip en Haak. Dus heb ik het patroon gister aangeschaft en ga daarmee aan de slag zodra mijn nog lopende bestelling van het zorgenvriendje klaar is.

Pictures3klein%20website

Het word een giraf in de kleuren geel en bruin. Nu al zin om aan de slag te gaan ermee. Maar eerst de lopende bestelling afmaken.

 

Geef een reactie

