Klomp Creatie's

Gelukkig nieuwjaar

Allereerst gelukkig nieuwjaar voor iedereen. Ik.hoop dat 2016 een jaar mag worden vol geluk, gezondheid, inspiratie en creativiteit voor iedereen.

Ik heb nog genoeg dingen op mijn lijstje die ik wil maken dit jaar

Op glutenvrij gebied wil ik me dit jaar graag eens wagen aan verse pasta maken, filodeeg, kroketten en loempia. Ook wil ik al heel graag macarons en woopies maken.

Op haakgebied is mijn lijst erg lang.Te lang om alles op te noemen. Een ding wil ik erg graag doen dat is een mooi kussen maken voor op onze bank. Ook wil ik verschillende steken eens uitproberen in een deken of plaid.

Voor Klomp Creatie’s heb ik niet veel ambitie’s. Ik wil graag een eigen schort ontwerpen met logo. Zodat ik die kan gebruiken bij alle glutenvrije baksels maken. In mijn hoofd zit ook een filmpje over het inzetten van een rits bij een zorgenvriendje. Ik hoop dat Klomp Creatie’s dit jaar meer volgers en likers krijgt. Ik wil mijn website dit jaar verbeteren en promoten.

Kortom genoeg dingen om te doen in 2016. Ik hoop dat 2016 voor iedereen brengt waar hij/zij op hoopt.

Geef een reactie

