Haakcreaties prijzen worden met 50%

Het nieuwe jaar gaat bijna beginnen. Meerdere mensen hebben mij in gezegd dat ik de prijzen van mijn haakcreaties wel kan verhogen. Dit omdat ik er een hoop tijd in steek en het garen wat ik gebruik ook geld kost.

Dus heb ik besloten om al de prijzen van mijn haakcreaties met 50% te verhogen. Ik veranderd dus op mijn site al de prijzen van mijn haakcreaties.

Het blijft een hobby om de haakcreaties te maken. Dus ik blijf het zeker doen in 2016. Ik zie met alle liefde weer bestellingen tegemoet ondanks mijn prijsverhoging.

Herma Klomp

Klomp Creatie’s

 

 

Geef een reactie

