Taart en truffels

Natuurlijk hoort er ook iets bij de koffie/thee. Dus bak ik ook nog maar een taart. Huize Klomp heeft gekozen voor appeltaart. Het deegrecept haal ik uit het boekje van Jeandrine Kastelein Glutenvrije recepten deel1. De vulling bedenk ik zelf een beetje.

image

Je kunt het boekje van Jeandrine bestellen op http://www.jeandrine.nl . Sinds kort heeft ze ook een deel 2. Die moet ik ook nog bestellen.

In Huize Klomp zijn we ook erg dol op chocolade. Dus dacht ik laat ik daar ook nog iets mee doen. Het worden truffels. Daar ga ik me vanmiddag over buigen.

Geef een reactie

