Sint lekkernijen

Gister en vandaag heb ik me bezig gehouden met glutenvrije Sint lekkernijen. Allereerst kruidnoten. Mijn pot is weer gevuld.

image

Daarna taai taai gebakken. Ben alleen het ei vergeten om de taai taai mee te bestijken. We hebben al geproeft en hij smaakt goed.

image

Nu staat er ouderwets pepernoten deeg in de koelkast. Daarvan maak ik ouderwetse glutenvrije pepernoten. Ben benieuwd hoe die worden. 

Vanavond ga ik naar Taartaholics om
daar 4 chocoladeletters te maken. Daar heb ik zin in.

Er staat ook nog een amandelletter op mijn programma. Wanneer ik die maak moet ik nog over nadenken. We hebben genoeg te smullen op pakjes avond denk ik.

Geef een reactie

