Ouderwetse pepernoten

Ik hou van de smaak en de stuctuur van ouderwetse pepernoten.
Tegenwoordig zie je overal kruidnoten.

Ouderwetse pepernoten hebben taaie structuur en de heerlijke smaak van anijs naast de gebruikelijke speculaaskruiden.

Ondat je helemaal nooit ouderwetse glutenvrije pepernoten ziet ben ik zelf aan de slag gegaan.

Het recept is gewoon een recept van internet. Ik heb gewoon glutenvrij zelfrijzend bakmeel genomen.

image

De vorm is niet helemaal geworden zoals ik wilde. Het moesten eigenlijk dobbelsteen vormen worden. De smaak is goed en de structuur ook.

Ik maak ze zeker nog eens.

2 gedachten over “Ouderwetse pepernoten

Geef een reactie

