Bestelling af

Na hard werken vandaag is mijn bestelling klaar. Probeer hem maandag of dinsdag op te sturen naar mijn klant.

image

Had niet gedacht ik de vrienden op tijd voor de hulpsint af zo hebben. Ben blij dat ik het heb gered. Ga nu weer verder met mijn kerststal voor ik aan mijn nieuwe bestelling begin. Veel toch graag Jezus in de kribbe afhebben voor kerst.

Voor die nieuwe bestelling(ook een zorgenvriendje) moet ik de kleuren wit, rood en zwart hebben. Die moet ik nog aanvullen. Dat komt maandag wel.

Geef een reactie

