Druk, druk, druk

Eigenlijk geen tijd om te bloggen. Maar wil toch ff laten zien wat ik doe vandaag.

Vanochtend een wortelcake met pecannoten gemaakt voor mijn verjaardag donderdag.

image

Er komt nog glazuur overheen. Verder nog appeltaartdeeg gemaakt, waar ik appelkruimeltaart van gaan bakken.

Nu ontleed ik een pompoen wat niet mee valt. Maar wat ik daarmee ga doen weet ik nog niet. Misschien iets bakken of vanavond eten.

image

In huis moet ik de bedden nog doen, stofzuigen en was opruimen en verder met de bestelling. Kortom druk, druk, druk. Gauw weer verder.

Geef een reactie

