Druk dagje

Vanochtend vroeg opgestaan. Stond om 8:00 al te lezen in allerlei kookboeken. Ik wilde ff goed de verhoudingen bekijken voor ik aan de slag. Had zin om te bakken. Ik wilde iets appel, uit elkaar gevallen mueslirepen en speculaas kruiden.

Het is kruidige appelcake geworden. Later plaats ik een recept. Hij ruikt lekker en is goed gelukt.

Na het bakken ben ik weer snel aan de gang gegaan met haken. Mijn voornemen is om dit weekend 2 zorgenvriendjes helemaal af te hebben. Nr 1 moet nog een oor vastgenaaid en nr 2  moet nog 1 been, 2 armen en 2 oren. Daarna moet alles van nr 2 nog in elkaar gezet. Ik hoop dat het gaat lukken.

Na het typen van deze blog ga ik maar weer gauw aan de haak dus.

image

Geef een reactie

