Bakdag

De marsepein is bijna allemaal gekleurd. Maar hij is op dus moet ik ff nieuwe halen. Wil nog grijs, rood en paars kleuren.

image

Ondertussen ligt mijn speculaasdeeg klaar voor vanmiddag. Daarmee mag Leonie helpen.
Ook de mueslirepen waren op en dus maar nieuwe gemaakt.

image

image

Deze keer met vijgen en dadels. Ben alleen havervlokken vergeten dus de repen vallen iets uit elkaar. Maar het smaakt heerlijk. Binnenkort plaats ik wel een recept.

Morgen ga ik denk ik een herfsttaartje maken. Met wat voor smaak ben ik nog niet uit. Waarschijnlijk met speculaas kruiden, peer en appel.

Geef een reactie

