Verjaardagskaart

Zoals ik al eens heb verteld ben ik (Herma) niet de enige creatieveling in Huize Klomp Creatie’s. Mijn man is erg creatief met foto’s. Elk jaar probeerd hij voor de verjaardag van onze dochter een verjaardagskaart te ontwerpen. Meestal in het thema van haar taart.

Dit jaar wilde ze safarithema. Voor dat thema had ik bij de Action heel leuke bordjes, bakjes, bekers en traktatiezakjes gevonden. Het traktatiezakje is gescan door Gertjan en hij is weer lekker gaan plakken en knippen.
Zie hieronder het resultaat.

image

Deze foto komt ook op Leonie haar verjaardagstaart. Ik laat hem op icing printen bij http://www.taartaholics.nl .

Wilt u ook z’on leuke kaart voor uw kind. Mail dan naar klompcreaties@gmail.com .

Geef een reactie

