November

November is een maand waar ik van hou.  Het is een maand van bakken, feest, verrassingen en stress. In ons huis de november de maand van de dames. Mijn dochter en ik zijn allebei jarig.

Vandaag begin ik met voorbereidingen voor cup cakejes.

image

Voor safarifeestje van mijn dochter ga ik banensplit cup cakejes. Daarna ga ik aan de slag met kleuren van marsepein.

Ik doe deze week elke dag iets. De rest Ik hou er van voorbereid te zijn. Dat scheelt een hoop stress.

Mijn dochter heeft al genoeg spanning voor 2. Kortom november is mijn maand.

Ondertussen haak ik ook nog verder aan de zorgenvriendjes die af moeten. Nr 1 is bijna af. Alle onderdelen zijn af. Nr 2 is in de maak.

image

image

Geef een reactie

