Muesli repen

Een poosje terug heb ik geprobeerd mueslirepen te maken. Dat was toen gruwelijk mislukt. Vandaag heb ik een nieuwe poging gewaagd.
Dit keer een recept uit de Allerhande. In het recept stonden vijgen, maar ik heb daarvoor dadels genomen.

Nadat ik al de ingredienten allemaal had gemengd moest het geheel bakken. Deze keer was dat een succes. Mooi gebakken kwam hij uit de oven.

Ik heb op het geheel nog wat gesmolten chocolade gesmeerd. Toen het hard was heb ik alles in repen gesneden. Mijn testteam heeft al wat kruimel geproefd en die vielen in de smaak

image

Het recept is voor herhaling vatbaar. Ben blij dat het gelukt is deze keer.

Geef een reactie

