Zatetdag bakdag

Vandaag ga ik weer lekker bakken. Ik ga  eindelijk aan de slag met de puddingbroodjes in het Glutenvrij Magazine. Toen het blad binnenkwam en ik ze zag staan wilde ik ze al maken.

image

Nu moet het maar eens van komen. Verder ga ik me storten op falafel maken. Heb een pak bij http://www.ruttmans.nl gekocht.

image

Ik heb het nog nooit gegeten, maar zie op Pinterest zoveel voorbij zien komen aan lekkere recepten. Ik weet nog niet of ik er nog pitabroodjes bij maak. Maar wel saus en salade.

Eerst maar ff starten met thee en dan mijn bakdagje starten.

Geef een reactie

