Puddingbroodjes

Ik ben dus aan de slag gegaan met puddingbroodjes.

image

Ik kan geen recept plaatsen maar dat kan je vinden via Jeandrine Kastelein haar site http://www.jeandrine.nl

image

Hier boven zie je mijn broodjes die moeten gaan rijzen. De vorm is langwerpig, maar mijn broodjes vind ik persoonlijk is te dun.

image

Hierboven het resultaat van mijn gebakken broodjes. De bovenste 2 vind ik het beste.

image

Hier het puddingbroodje met pudding en poedersuiker. Gertjan en ik vonden hem heerlijk. Voor morgen zijn er nog een paar over dus dan smullen we nog eens.

Het recept van de broodjes is heel fijn. Vooral omdat je dit ook kunt gebruiken voor hotdog broodjes. De volgende keer maak ik mijn broodjes iets breder. Nu heb ik denk ik te veel op de lengte gelet.

Ik word zo blij van de recepten van http://www.jeandrine.nl . Vooral omdat mijn man Gertjan zo blij van de smaak word. Bij de 1e hap zei hij al dat is lang geleden dat ik zo iets heb gegeten.

3 gedachten over “Puddingbroodjes

  1. Jeandrine

    Heel leuk om te lezen en te zien dat het recept zo goed gelukt is, daar word ik ook blij van!
    Ik snij de puddingbroodjes bijna door midden en spuit er dan pudding in, blijven ze als een oester open staan.

    Like

Geef een reactie

