Falafel

image

Met deze mix heb ik vandaag falafel gemaakt. Nog nooit gegeten en nog nooit gemaakt.
Dit was dus een uitdaging. Op Pinterest had ik al gezocht naar verschillende recepten van falafel en sausjes.

Voor saus heb ik gekozen voor tzaziki.

image

Zelf gemaakt met komkommer en Griekse yoghurt.
Op de mix staat duidelijk hoe alles moet. Alleen heb ik gekozen om de balletjes niet te frituren. Ik heb de balletjes in het snackmandje van de Actifry gedaan. Dat werk ook prima.

image

Bij de falafel heb ook pitabroodjes gemaakt.

image

Het was ff werk. Maar het van erg smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

image

We hebben heerlijk gesmuld. De mix heb ik gekocht bij http://www.rutmans.nl .

2 gedachten over “Falafel

Geef een reactie

