Iets nieuws haken

Mijn geheime projectjes zijn af. De letters komen nog. Nu weer met iets nieuws gestart om te haken.

Voor mijn dochter heb ik ooit toen ze geboren was kleine hangertjes gekregen. Maar haar kleding is nu te groot om daarop te hangen.
Nu ben ik dus begonnen met voor een kraamcadeautje hangertjes om te haken.

image

Met twee kleuren groen. Als ik een naam weet borduur ik er ook nog een naam op.
Simpel haakwerkje, maar leuk om te doen.

Het idee komt uit het boek Haakpatrojecten van 30 minuten.

image

Heb nog een hangertje liggen en die maak ik in een andere kleur. Weet nog niet welke.

Geef een reactie

