Gevulde speculaas

Gisteren heb ik maar eens mijn amandelspijs verwerkt. Ik had een poosje terug van gemalen amandelen en suiker amandelspijs gemaakt. Sinds een paar jaar maak ik dat eigenlijk altijd zelf. De amandelspijs in de winkel is niet glutenvrij of bevat sporen van.
De amandelen zonder vlies koop ik in bakken van 500gr bij de Makro.

Ik heb mijn amandelspijs verwerkt in gevulde speculaas. Dat is ons huis erg favoriet. Ik heb het recept uit het Nederlands Bakboek. Ik heb de tarwebloem vervangen voor boekweitmeel. Voor de rest gewoon het recept aangehouden.

image

image

Zoals jullie kunnen zien hebben we al gesmuld van de speculaas. Hij was heerlijk.

Geef een reactie

