Resultaat van expiriment

Nadat de 2 bakplaten in de oven zijn geweest kan ik zeggen dat het expiriment geslaagd is. Bakplaat 1 is goed gelukt. Heb allen iets te veel kruiden erop gestrooi daarop zijn ze iets te zout. Maar ze smaken heerlijk.

image

Bakplaat 2 moet nog afkoelen, maar ziet er goed uit.

image

Na een kruimel te hebben geproefd is deze ook goed gekeurd. Kortom een aanrader om het pak nog een te kopen bij http://www.ruttmans.nl . Dat ga ik zeker doen. Mijn testteam van Klomp Creatie’s maak ik me niet zo druk om. Die vinden het denk ik ook erg lekker.

Conclusie: Expirement geslaagd op naar het volgende. Bokkenpootjes.

Geef een reactie

