Klomp Creatie's

Liebster Award

Zoals is pas al vertelde ben ik genomineerd voor de Liebster Award. Dat is een virtuele award voor (beginnende) bloggers  om de persoon achter de blog beter te leren kennen.

Ik heb de nominatie gekregen van Ma ám musketier. Ik vind het erg leuk dat zij mij heeft genomineerd. Ik ben pas vanaf maart op Facebook bezig met de blog Klomp Creatie’s. Na een poosje pas op wordpress. Mijn site is nog niet af maar ik hoop het eind van het jaar af te maken/hebben.

De Liebster Award heeft ook een paar regeltjes:

  • Bedank degene waardoor je bent genomineerd
  • Beantwoord de vragen die je hebt gekregen
  • Nomineer 11 andere bloggers
  • Bedenk 11 vragen voor degene die jij nomineerd
  • Breng alle genomineerde op de hoogte.

Ma ám Muskiertier heeft voor mij de volgende vragen bedacht:

1: Hoe kom je aan je blognaam? Klomp Creatie’s heet Klomp Creatie’s omdat ik een naam moest verzinnen die mij pastte. Ik heet Klomp en ik hou ervan om te haken en te bakken. De dingen die ik haak of bak noem ik mijn creaties/baksels. Zo kwam ik dus op de naam Klomp Creatie’s

2: Wat is je positiefste eigenschap? Best moeilijk om van jezelf te zeggen vind ik, maar ik denk dat mijn positiefste eigenschap eerlijkheid is. Ik probeer altijd eerlijk te zijn. Naar mezelf en naar anderen

3: Wat doe je naast bloggen? Naast bloggen werk ik als vrijwilliger met verschillende doelgroepen. Verstandelijk beperkten volwassenen en kinderen. Ook ben ik overblijfmoeder en klaar-over op school.

4: Hoe reis jij het liefst? Op deze vraag kan ik veel antwoorden geven. Normaal doe ik alles op de fiets want ik heb geen rijbewijs. Maar bij een lange afstand rij ik graag mee in de auto. Bij een grote reis naar het buitenland ga ik het liefst met het vliegtuig.

5: Als ik iets kon veranderen wat zou dat dan zijn? Ik zou in de wereld graag veranderen dat iedereen elkaar met respect behandeld.

6: Is er nog iets wat je niet kan en graag zou leren? Er zijn zoveel dingen die ik nog wil leren.

7: Waar kan je van genieten? Ik geniet van veel dingen, maar het meest van gezin. Die bestaat uit mijn man Gertjan, dochter Leonie en hond Timon

8: Welke quote beschrijf jou het beste? Every day is a beautyful day if you see it.

9: Welk geluid vind jij het mooist? Ik denk geluid van kabbelend water bij zee.

10: Welke kleur doet je dag opfleuren? De kleur van de zon.

11: Als ik kon toveren dan toverde ik…. een liefdevolle wereld zonder honger en pijn voor iedereen

Nu ik de vragen heb beantwoord moet ik ook nog  mensen nomineren:

Zoals jullie kunnen tellen heb ik er geen 11 maar het zijn allemaal bloggers die ik volg of die mij volgen.

De 11 vragen die ik heb verzonnen zijn de volgende:

  1. Hoe kom je aan je blog naam?
  2. Heb je een advies voor andere bloggers om  wel of juist niet te doen?
  3. Wat vind je het leukst van bloggen?
  4. Krijg je reactie’s van je volgers?
  5. Wat doe je naast je blog?
  6. Wat vind je gezin of omgeving van je blog?
  7. Heb je ook een website naast je blog?
  8. Heeft de blog iets veranderd in je leven?
  9. Zou je iets willen veranderen of anders doen als je opnieuw kon beginnen?
  10. Met welk woord(en) kan je jezelf omschrijven?
  11. Zijn er nog dingen waarvan je droomt in je leven?

Beste genomineerde plezier met invullen en ik lees het allemaal graag.

Herma Klomp van Klomp Creatie’s

Geef een reactie

