Inspiratie op doen

Vanavond ga ik weer heerlijk samen met mijn man genieten van Heel Holland Bakt. Ik kijk er elke zondag weer naar uit. Natuurlijk doe ik dan ook inspiratie op om dingen glutenvrij te kunnen bakken. Ik ben geen ster amateur bakker, maar ik stop al mijn liefde erin. Ik ben benieuwd wat het gaat worden vanavond. Mijn favoriete bakkers zitten er nog in. Nu eerst ff koffie en thee maken en dan genieten. Gisteravond nog snel een kersenvulling op mijn taartbodem gestort en er een kersenvlaai van gemaakt. Daar nemen we zo dan ook een stukkie van.

Geef een reactie

