Genomineerd

Ik ben genomineerd door Ma’am musketier voor de Liebsteraward. Dat is een virituele award voor (beginnende) blogger om het verhaal achter de blog te leren kennen. Dat vind ik erg leuk. Het verhaal achter de blog van iemand leren kennen.
Bedankt Ma’am muskietier! Ze heeft me  11 vragen gegeven om te beantwoorden.
Daar ga ik dus over na denken dit weekend. In een volgende blog zal ik alle vragen beantwoorden en weer nieuwe bloggers nomineren want datbis ook 1 van de regels.

Wel grappig genomineerd zijn. Nog nooit geweest.

Geef een reactie

