Pannenkoekendag

Vandaag had ik zin in pannenkoeken. Tussen middag heb ik gekozen kleine pannenkoekjes met banaan. De pannenkoekjes zijn gemaakt met havermeel en banaan. Het recept heb ik van Oh My Pie. Een glutenvrije blogger op Facebook.  Ze werden met liefde opgegeten.

image

Kleine pannenkoekjes met banaan

Vanavond heb ik gekozen boekweit pannenkoeken met gewone melk en pannenkoeken met karnemelk.

image

Boekweit pannenkoeken

Pannenkoeken met karnemelk had ik nog nooit gemaakt. Maar omdat mijn gewone melk bijna op was heb ik het eens uit geptobeerd. Wat me opviel dat als toen ik het beslag volgens gewone verhoudingen klaarmaakte het beslag erg dun was. Daarom heb ik er opgevoel een ei en extra bloem bij gedaan tot het mij goed leek.

image

Pannenkoeken met karnemelk

Ik had gedacht dat karnemelk anders zou smaken, maar dat is niet zo. We hebben heerlijk gesmuld

Geef een reactie

