Knuffeldoekje

Vandaag weer heerlijk zitten haken. Was niet helemaal tevreden over mijn knuffeldoekje. Eerst maar ff wat uit gehaald en daarna weer opnieuw begonnen. Het doekje is op een randje vasten na af. Dan kan ik gaan haken aan Nijntje die erop moet komen. Ben redelijk tevreden over mijn eerste doekje. 

Het doekje moet nog wel op een spanner om te spannen recht te krijgen. Heb mijn creatieve man gevraagd of hij me wil helpen aan aan stuk hout. Zag gister een filmpje op you tube dat je makkelijk zelf een blokspanner kan maken. Met hout en spijkertjes. Dat ga ik maar eens proberen.

 

Geef een reactie

