Must Have Kookboek

Ik hou heel erg van koken en bakken. Dat heb ik van mijn moeder. Ik hou ook van allerlei kookboeken. Ik kan kookboeken ook moeilijk voorbij lopen. Meestal ben ik streng genoeg voor mezelf, maar op mijn plank in de keuken past geen kookboek meer bij. Dus het moet wel.

Het fijnste bakboek in mijn collectie is Het Nederlands Bakboek. Er staan allemaal Nederlandse bakrecepten, historische informatie en weetjes over provinciale baksels. De schrijverster beschrijft alles heel duidelijk en leuk.

image

Er staan geen glutenvrije baksels in maar ik heb alle recepten omgezet naar glutebvrij. De meeste recepten die ik eruit heb gemaakt zijn gelukt.

Kortom voor alle bakliefhebbers en kookboekliefhebbers een must have.

Geef een reactie

