Slechte glutenvrije ervaring.

Vandaag hebben  we eerst inkopen gedaan bij de Makro in Duiven. Daarna wilde we gaan eten bij de Ikea in Duiven. Mijn man had zich verheugd op sate met patat. Aangekomen bij het restaurant was er geen sate meer. Ik hen toen gevraagd wat er glutenvrij was.
Sorry niks is glutenvrij, maar de patat is glutenarm te maken. Glutenarm??? Van armoe heeft mijn man toen maar alleen patat genomen. Die werd apart voor hem gebakken. Ik hoop dat hij niet ziek word ervan.
Wat een misser van Ikea. Wat me al eerder is opgevallen dat de taartjes die glutenvrij zijn ook zo in de vitrine staan zonder glutenvrij logo.  Er word ook niet erg goed gelet of de tafels schoon zijn. Naast  ons waren wel 3 vieze tafels.

Overal in restaurants zijn koks bezig met allergieen, maar bij Ikea Duiven hebben ze er niks van begrepen.
Het ergste is nog dat toen we in de Zweedse shop glutenvrij taartjes gingen kopen, we in de vriezer gewoon glutenvrije kip balletjes en groente balletjes vonden.

Ikea heeft zijn restaurant medewerkers nog een hoop te leren.
Het maak me boos en verdrietig voor alle mensen met coeliakie.

Ik ben erg benieuwd wie er nog meer zulke ervaringen heeft bij Ikea in Duiven of in een andere Ikea.

image

Dit zijn kipballetjes en groenteballetjes.

2 gedachten over “Slechte glutenvrije ervaring.

  1. Carina

    Ik ga ook altijd naar Ikea Duiven. Maar durf sowieso al niet in het restaurant iets te nuttigen.
    Jammer dat je een negatieve ervaring hebt gehad.
    Maar dankjewel voor de tip van glutenvrije kipballetjes en groenteballetjes! Dat wist ik namelijk nog niet!

    Like

Geef een reactie

