Heerlijk haakweer

Hier in Lunteren regent het al de hele dag. We hebben in Huize Klomp Creatie’s een relaxed dagje. We luisteren muziek,  maken een fotoboek, kijken een film en ik heb veel haaktijd.

Ik heb mijn AH tas afgehaakt. Van de week zal ik me buigen om hem in de jute tas te naaien. Verder ben ik verscheidene toeren aan het Nijntje knuffeldoekje gehaakt. Heb als voorbeeld de knuffie van mijn dochter erbij gepakt. Dat Knuffie is best groot, dus ik heb nog wat toeren te gaan. Ga misschien ook nog ff verder met de benen of armen van het rammel Nijntje. 

Kortom ik kom een regenachtige dag wel door. 

 
Hier boven een foto van Knuffie en het knuffeldoekje.

Geef een reactie

