In de vriezer van Klomp Creatie’s

Vandaag op deze 15e van de maand zal ik ook een onthullen wat er in onze vriezer zit. Ik moet toegeven dat ik ook een heel volle vriezer heb. Ik bak veel en als we het niet meteen opeten gooi ik het in de vriezer. Er zitten in mijn speciale glutenvrije vak oliebollen, broodjes, brownies, bananenbrood en vlaaitjes.
In een andere la heb ik nog muffins en hartige cup cakejes.
Verder heb ik ook nog restjes, groente en patat.

Ik ben ook benieuwd wat andere hebben en of die ook zo hamsteren als ik.

Geef een reactie

